התקשרו עכשיו: 050-825-7602
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהי נירוסטה? ואיך הפכו עבודות הנירוסטה לפופולריות כל כך בקרב עסקים רבים?

בשנים האחרונות, ענף המתכות, עובר שינויים מרחיקי לכת. החל מטכנולוגיות חיתוך, השחזה וכיפוף מתקדמות, שמאפשרות לייצר היום מגוון רחב מאוד של מוצרים ועבודות נירוסטה בהתאמה אישית, במקצועיות וברמת גימור מדהימה, וכלה בכל הנוגע לצרכים ולמטרות של עסקים, ארגונים ויחידים שרק הולכים וגדלים ומתפתחים. 

בתקופה הזאת, אנחנו רואים יותר ויותר עסקים שבוחרים עבור העסק שלהם, מוצרי נירוסטה שונים ומגוונים. אם זה שולחנות , מדפים, עמודי אינפוזיה, עגלות רפואיות, ומוצרים רבים אחרים. 

הסיבות לכך הן רבות, החל מעצם היותה מונעת חלודה, מעכבת הצטברות של וירוסים, חיידקים וזיהומים, אסתטית וקלה לניקוי ועוד. על מנת לסייע לעסקים וארגונים רבים אחרים, ביניהם בתי חולים, בתי מלון ומסעדות, שמתלבטים האם כדאי להם לבחור במוצרי ועבודות נירוסטה, הכנו מאמר שינסה להפוך בשבילם את ההחלטה להרבה יותר קלה, בו נסביר מהי נירוסטה? ומהם היתרונות הרבים שלה?

תוכן עניינים

מהי נירוסטה?

נירוסטה הידועה גם כפלדת אל חלד, היא למעשה סגסוגת המשלבת בתוכה, בין היתר, ברזל, ניקל, מוליבדן וכרום בכמות שלא פחותה מ-10.5% ממשקלה. שילוב הכרום יחד עם חמצן, יוצר שכבת הגנה שמאפשרת למנוע הצטברות משמעותית של קורוזיה וחלודה. שמה ניתן לה ע"י התאגיד הגרמני "טיסנקרופ" שאף רשם על כך סימן מסחרי, התאגיד עלה לתודעה בישראל בעבר, בהקשר של הצוללות, שרכשה המדינה מגרמניה.

למה לבחור בעבודות נירוסטה לעסק שלכם?

  • עמידות בפני קורוזיה וחלודה -אחת התכונות החשובות והמשמעותיות ביותר שלה היא מניעה משמעותית של הצטברות של קוריזה, שאחד מביטוייה המובהקים היא חלודה, שלא רק פוגעת במוצר עצמו, מחלישה ומפוררת אותו, אלא גם עלולה להוות כר פורה להיווצרות וירוסים וזיהומים, ולחשוף את הבאים איתה במגע למחלות שונות.
  • עמידה בפני טמפרטורות קיצוניות – לפלדת האל חלד, יכולת לעמוד בתנאי קור וחום קיצונים, ולראיה היא משמשת הן במטבחים והן עבור מוצרים שונים בתעשיית התעופה והחלל העולמית.
  • חוזק וגמישות – מצד אחד פלדת האל חלד היא חומר חזק במיוחד, מצד שני היא ניתנת לכיפוף, ריתוך וחיתוך, דבר המאפשר גמישות רבה בייצור חלקים ומוצרים שונים לצרכים רבים ומגוונים.
  • אסתטיות – הגימור החלק יחד עם הברק והצבע המטאלי הכסוף, שמאפיינים אותה, מעניקים לה מראה יוקרתי, אסתטי ואטרקטיבי. תכונה חשובה מאוד הן עבור יחידים והן עבור חברות וארגונים רבים, שנותנים חשיבות רבה לאסתטיות בעת בחירת מוצרים, ושמעוניינים לרכוש מוצרים שיהיו בפרונט של העסק או הבית.
  • הגיינית, קלה לניקוי וחיטוי – מבנה מוצרי הנירוסטה השונים הבנוי ממשטח חלק ואחיד, מצד אחד מונע הצטברות משמעותית של לכלוך, חיידקים, וירוסים וזיהומים, ומצד שני ניתן בקלות רבה לניקוי.
  • לא מכילה חומרים רעילים
  • ניתנת למחזור ב-100% – ברקע ההתחממות הגלובלית, העולם צועד כיום יותר ויותר לעבר מציאת פתרונות שונים, שיאפשרו לנו לשמור על איכות הסביבה בה אנו חיים. פלדת האל חלד, היא חומר שניתן למחזר אותו ב-100% מצורתו המקורית, בתהליך שמאפשר לחסוך עלויות ונזק סביבתי, שנגרם בעת כריית החומרים השונים הכלולים בה.

אילו סוגי מוצרים מיוצרים כיום מפלדת האל חלד?

הטכנולוגיות המתקדמות היום, שכוללות מכונות עם מערכת מחשוב מתקדמות המסוגלות גם תוך מספר דקות לבצע עבודות שבעבר לקחו גם ימים, מאפשרות לנו באסקור לספק לכם מגוון רחב מאוד של עבודות נירוסטה מובילות ברמת הביצוע הגבוהה ביותר, החל משולחנות, תעלות ניקוז, מנדפים, עגלות רפואיות, עגלות אחסון ושינוע, אינפוזיה, אחות אילמת ועוד. זוהי רק רשימה חלקית של המוצרים שנוכל לספק לכם, שכן בזכות הטכנולוגיות המתקדמות שהטמענו במפעלנו, היצע המוצרים רחב וברמת המקצועיות והשירות הטובים ביותר.

עגלת קירור מתוצרת אסקור באחד המטבחים הגדולים בישראל

אסקור מספקת את עבודות הנירוסטה, המתכת, הגז והתקשורת מהטובים והמובילים בישראל

כשעסקים רבים היום, בעיקר בתחום הרפואה, מזון ונופש, ביניהם: בתי חולים, בתי מלון ומסעדות, מתלבטים לגבי אילו מוצרים לרכוש, על מנת לענות באופן הטוב יותר על הצרכים של הלקוחות שלהם, חברות רבות בתחום המתכות, מספקות להם מוצרי מתכת המשלבים בין סטריליות, חוזק ואסתטיות. 

אחת מהחברות המובילות בישראל המעצבת, מייצרת, מתכננת ומרכיבה מגוון רחב של עבודות נירוסטה ומתכת, היא חברת אסקור, שעובדת בשיתוף פעולה עם הארגונים והעסקים הפרטיים והציבוריים הנחשבים בישראל, ביניהם: משרד הביטחון, בתי החולים תל השומר, איכילוב וסורוקה, חברת החשמל, בזק ועוד. כל זה כשהיא מספקת ללקוחותיה את השירות היעיל, המהיר והמקצועי ביותר.

אליעזר דוד, מנכ"ל ובעלים של אסקור

אליעזר דוד, מנכ"ל ובעלים של אסקור

חייגו עכשיו
Send this to a friend