התקשרו עכשיו: 050-825-7602
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה זה חיתוך CNC וכיצד משמש לייצור מתכות לתעשייה?

מכונת CNC במפעל אסקור בנס ציונה
דף הבית » מה זה חיתוך CNC וכיצד משמש לייצור מתכות לתעשייה?

תוכן עניינים

 

אם אתם תעשיינים, או בעלים של עסק גדול או מפעל. ככל הנראה שמעתם את אחד הספקים שלכם או היצרנים, מדבר על טכנולוגיית חיתוך CNC, שבאמצעותה הוא מייצר עבורכם את המוצרים. 

אותה טכנולוגית חיתוך והשחזה חדשנית, קנתה לה שם של כבוד בקרב עסקים וארגונים מתחומים רבים, בזכות הדיוק, המקצועיות והמהירות בה היא יודעת לבצע את עבודתה. מייצור דלתות לכל בית דרך מכשירי עבור ענף הרפואה ועד תעשיית החלל, חיתוך מתכות CNC, מתפרש על כל כך הרבה מגזרים ומספק להם מוצרים באיכות הגבוהה ביותר.

בשנים האחרונות, אנחנו רואים יותר ויותר עסקים ויחידים הדורשים מוצרים ברמת גימור גבוהה יותר ודיוק מירבי. כשהצרכים של מרפאות, מפעלים, רכבים ועסקים רבים אחרים, רק הולכים ועולים, גם הדרישה לטכנולוגיות חיתוך ועיבוד המתכות מהם מיוצרים המוצרים, עולות.

כדי לענות לדרישות אלו שבאות גם מצד עסקים וחברות רבות שאנו מעניקים להן מוצרים ושירותים היום באסקור, החלטנו לרכוש מכונת CNC מתקדמת. אם אתם שואלים את עצמכם אבל מה זה CNC? הנה תשובה מפורטת ומעמיקה.

מה זה חיתוך לייזר CNC בכלל?

 Computer Numerical Control – CNC – זוהי הטכנולוגיה שבאמצעותה מתבצע החיתוך או העיבוד השבבי. בפועל מדובר בבקר מחשב עליו מותקנת תוכנת תיב"מ (תכנון ויצור בעזרת מחשב), הבקר מתוכנת לקבל קלט באמצעות שפת הוראות סטנדרטית. תחילה יש להזין לתוך המכונה את את התכנון ההנדסי המבוקש של המוצר, לאחר מכן המכונה יוצרת שרטוט דו או תלת ממדי, שעל פיו היא מבצעת את עבודתה. המכונה המשוכללת מייתרת כמעט לחלוטין את הצורך במגע אדם, מלבד הגדרת המהירות ופונקציות שונות במכונה.

מדובר בפועל על שיטת חיתוך ועיבוד ממוחשבת, דומה מאוד בטכנולוגיה שלה להדפסה תלת מימדית. שיטת העיבוד הזו מאפשרת ייצור של מוצרי מתכת, מוצרי עץ, מוצרי נירוסטה ואפילו חומרים שונים כמו פלסטיק ולהגיע לתוצרים מיוחדים.

בואו להעיף מבט במכונה המתקדמת לחיתוך CNC עם הדגמה ממפעלי אסקור:

 

מהן יכולות הייצור של מכונת לייזר CNC?

אם אתם מוסד גדול שזקוק למשל לארונות פח או מתכת רבות, או שמדובר בית חולים או כל גוף אחר הזקוק לייצור של מוצר מדויק לפי מידות אחידות, מכונת CNC לחיתוך ועיבוד תוכל לבצע עבורכם את העבודה בצורה מושלמת, הנה כמה יתרונות שמספקת הטכנולוגיה המתקדמת:

עבודה מקצועית ומדויקת יותר – השימוש במכונת ה-CNC המתקדמת בעלת הבקר הממוחשב, שפועל כמעט ללא מגע אדם, מאפשרת דיוק מירבי ומקצועיות, שכל אדם שחוזה בפועלת המכונה מתרשם ונדהם. המכונה הזאת, שמה כל מפעל או יצרן בחוד החנית של הטכנולוגיה. המכונה החדשנית, יכול לייצר מנעד רחב ויש שיאמרו אפילו בלתי מוגבל של סחורות, ברמות הדיוק והמהירות הגבוהות ביותר. כל חיתוך מורכב ככל שיהיה ובכל זווית חדה או קהה אפשרי בזכות ה-CNC.

חסכון בזמן ובמשאבים – מכונת ה-CNC מאפשר לכל כל יצרן של מוצרי מתכת ונירוסטה, לקצר משמעותית את זמני האספקה של המוצרים. מדובר בקיצור זמן ניכר, שמגיע גם לאספקה תוך מספר שבועות במקום חודשים. זהו נתון קריטי, שכן לפעמים עסקים או ארגונים תלויים במוצר מסוים, כדי להתחיל לייצר רווחים. קיצור האספקה יכול להתבטא באופן ישיר בשורת הרווח שלהם. מפעלים שלא מחזיקים במכונות CNC מתקדמות, מספקים את העבודות לאחר משך זמן רב הרבה יותר.

הימנעת מטעויות שונות בתהליך הייצור והעיבוד – אי המעורבות של אדם בתהליך החיתוך, ההשחזה והעיבוד של המתכות והנירוסטה, מאפשר למנוע טעויות, ולחסוך בזמן ובכספים עבור יצור המוצרים. נדבך קריטי מאוד.

 

בואו ליהנות מהיכולות של מכונות לייזר CNC מהמתקדמות בעולם במפעלי אסקור

מכונת ה-CNC בסופו של דבר, מאפשרת הן ליצרנים והן לעסקים, ארגונים וחברות מכל כל כך הרבה מגזרים וענפים, ליהנות ממוצרים מדוייקים ומקצועיים, בזמני אספקה מהירים עם פחות טעויות.  באסקור אנחנו מחזיקים את מכונת ה-CNC מהמתקדמות בעולם ומספקים גם תוצרים ומוצרים ללקוחות מוסדיים. אם אתם מפעל הזקוק לעיבודי מתכת, חיתוך, ריקוע או כל עבודת מתכת בהיקפים גדולים, אנחנו באסקור יודעים לספק את הצרכים שלכם. לאסקור ניסיון של 66 שנים בעבודות מתכת, אלומיניום ונירוסטה ובחברה עובדים מהנדסים ומומחים.

כבר היום אנחנו מספקים עמודי עירוי, עגלות, שולחנות ומוצרים רבים נוספים לבתי החולים, המרפאות, והארגונים הגדולים והמובילים במשק, ביניהם בית החולים תל השומר, איכילוב, קופת חולים כללית. אנו אף נמנים על רשימת ספקים מצומצת של משרד הביטחון. בנוסף, מפעלנו עומד בתקני ניהול המערכות המחמירים ביותר ה-ISO 9001.

אז אנחנו בטוחים שסיפקנו לכם תשובה לשאלה מה זה CNC? והנה גם הדגמה נוספת ממפעלנו לפעולות החיתוך היוצאות דופן שהמכונה הזאת יודעת לספק. 

אם יש לכם עוד שאלות או אתם מעוניינים בפרטים נוספים על מוצרי הנירוסטה והמתכת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, שאנחנו מספקים, מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

אליעזר דוד, בעלים ומנכ"ל אסקור

אליעזר דוד, בעלים ומנכ"ל אסקור

חייגו עכשיו
Send this to a friend