התקשרו עכשיו: 050-825-7602
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיתוך מתכת בלייזר: איך מבצעים חיתוך ברזל מגולוון עבור עסקים?

תוכן עניינים

מה היתרונות של חיתוך אלומיניום ומתכות באמצעות לייזר?

  • דיוק עד רמת המילימטר
  • ניתן לתכנת כל סוג של עבודה או ייצור
  • יכולת לספק תוצרים רבים ומדויקים
  • מתאים לכל סוגי החומרים והמתכות
  • בלאי נמוך מאוד וניצול חומרים גבוה

אז איך הכל התחיל? כיצד הגיע חיתוך מתכת בלייזר ומדוע הוא מהפכני? 

לצד טכניקות עיבוד שבבי "מסורתיות" יותר כמו כרסום, חריטה, השחזה וכיוצא באלו, לפני מספר שנים, בזכות שיפורים וכניסה של טכנולוגיות, החל שימוש בלייזר.

הלייזר הוא טכנולוגיה שבהחלט סיפקה עליית מדרגה משמעותית ביכולות הייצור והדיוק של הכנת וייצור חומרי גלם תעשייתיים. בישראל, השימוש העיקרי של לייזר בעיבוד שבבי וייצור הוא בחיתוך וחריטה, עם מהירות ביצוע גבוהה, דיוק מעולה ואינסוף אפשרויות של יישומי חיתוך לייזר. למשל, במפעלי אסקור, אנחנו יכולים לסיים עבודות ללקוחות בתוך רבע מהזמן, טרם רכישת מכונת חיתוך בלייזר. 

בזכות טכנולוגיות ומכונות עיבוד שבבי בלייזר, מפעל אסקור יכול לקבל הרבה יותר הזמנות ולספק אותם לעתים גם בעתות חירום ובמהירות שיא.

מקור הטכנולוגיה בענפים אחרים שלא קשורים ישירות לתעשייה. כפי שטכנולוגיות לייזר יצרו מהפכה בתחומי רפואה, מערכות ביטחון, אלקטרוניקה ועוד מגוון אדיר של תחומים, כך גם עולם העיבוד השבבי השתנה והשתדרג מהותית עם הכנסת יכולות חיתוך לייזר.

 

 

 

צפו בוידאו: חיתוך מתכות בלייזר בלייב במפעל אסקור 

 

 

איך תהליך החיתוך עובד בפועל?

מאחר ויכולת הדיוק של בני אדם מוגבלת בסופו של דבר, כדי להגיע לתוצאות מדויקות יש להשתמש בכלים המדויקים ביותר. לכן, חיתוך בלייזר עובד דרך מדידה מאוד מדויקת את החומרים ותוכנת מחשב. התוכנה שולחת פקודות מדויקות עד רמת המיקרון למכונת החיתוך ואלה מבוצעות באמצעות הלייזר.

 

 טכנולוגיה זו כוללת קרן שנשלטת ע"י מחשב הפולטת אור וחום באופן ממוקד, עוצמתי ומדויק מאוד, כך שהיא מאפשרת לעצב ולחתוך מתכות שונות, ביניהן: נירוסטה ואלומיניום בצורה יעילה וברמת דיוק של עד המילימטר. השימוש בחיתוך בלייזר נעשה בעיקר עבור מוצרים שטוחים, בגלל מאפייני הלייזר והמכונה.

במסגרת השלב הראשון, התוכנה דורשת למקם את קרן הלייזר, בהמשך היא מבצעת מיקוד מדויק של קרן הלייזר אל החומר גלם. רק בהמשך מתבצע החיתוך המדויק, אבל כל התהליך הזה שאנחנו מתארים אותו עד לרגע החיתוך הוא עניין של שניות. ניתן לחתוך כל חומר גלם והתוכנה תתאים את עצמה על פי ההנחיות שהיא תקבל. בסופו של דבר הלייזר יפעל באופן שווה על כל חומר.

ישנן עוצמות שונות של קרני לייזר ולכל אחת יש את האורך והעוצמה שלה. לדוגמה, חיתוך מתכת מצריך שימוש בקרן בעלת תדר גבוה. חומרי גלם אחרים יזדקקו לקרן ברמה נמוכה יותר שמצד אחד תבצע חיתוך מדויק ומצד שני לא תזיק לחומר הגלם.

באילו תעשיות משתמשים בטכנולוגיות חיתוך בלייזר?

 

השימושים של תוצרי החיתוך בלייזר הם רבים ורחבים: החל מתעשיות השבבים והרובוטיקה, שם נדרש דיוק מירבי, ניקיון חומרים ועבודה תעשייתית.

עבודות חיתוך אלו הן שימושיות מאוד גם בתעשיות שונות. מפעלים הזקוקים בייצור של מוצרי מתכת הדורשים חיתוך מדויק ובהיקפים גדולים כחלק מהתהליך הייצור, לעתים מעוניינים להוציא את העבודה החוצה ולא לבצע אותה בעצמם. לכן, אנחנו במפעלי אסקור מאפשרים הזמנות של לוחות מיוחדים החתוכים בהתאם להזמנות הלקוח.

 

מעוניינים במוצרי נירוסטה, מתכת, גז, חשמל ותקשורת?

נשמח להעניק לכם פתרונות טכנולוגיים, מקצועיים ומותאמים אישית לכל צורך עסקי או פרטי.
מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מתי כדאי להזמין עבודות חיתוך?

 

ככל שמדובר בייצור רציף של מוצרים הדורשים חלקים המגיעים מחיתוך לייזר, כדאי וניתן להזמין אותם מראש ובאספקה מהירה ממפעלי אסקור. אנחנו מחזיקים בציוד ובמכשור המתקדם בעולם.

בנוסף, חברות, מפעלים וארגונים שונים זקוקים לשיטת חיתוך אלו על מנת לייצר דוגמיות למוצרים עתידיים. שיטת העבודה מאוד מזכירה מדפסת תלת מימדית. היתרון הגדול הוא החיתוך מציג את המוצר בשלמותו בלא צורך להשקיע זמן ביצירת אב טיפוס מחומרי המקור. סיבה נוספת לבחור בחיתוך לייזר היא על מנת לייצר אב טיפוס למוצר חדש. החיתוך מציג לבעלי המוצר את התבנית לפיה הם יתחיל בייצור המוני.

החיתוך בלייזר מאפשר לחתוך חומרים עבים, כמו מתכות מסוימות. הלייזר מאפשר חיתוך מדויק ביותר, מהיר, יעיל ואיכותי. הוא נותן מענה ללא פשרות לכל אב טיפוס שעליו תחשבו במסגרת המפעל שלכם.

 

הרחבה על יתרונות חיתוך מתכות בלייזר, שהבאנו בהתחלה:

1. דיוק מהירות ויעילות  – קרן הלייזר הממוקדת מאפשרת לחתוך את המתכת בצורה מדויקת ומהירה מאוד, מבלי לפגוע בשאר המתכת או להשאיר עליה אבק ומבלי לפזר כמעט שבבים. המוצר שמתקבל נמצא בתצורה הסופית שלו, ולא נדרשת לבצע עבודות גימור נוספות.

2. חיתוך של סוגי מתכת רבים מאוד – ביניהם: נירוסטה, אלומיניום, ברזל, נחושת ועוד, גם אם עוביהן גדול יחסית.

3. חסכון בעלויות ובכוח אדם רב – בעבר שיטות מסורתיות יותר לחיתוך מתכת שלטו בשוק, כמו השחזה וחריטה, שהביאו לכך שעסקים היו צריכים להעסיק כוח אדם רב יותר לצורך התהליך, כיום חיתוך מתכת בלייזר מאפשרת לצמצם בכוח אדם ואף להוריד בעלויות המוצרים עבור הלקוחות כתוצאה מכך.

4. מגוון ענק של מוצרים מעוצבים ומותאמים אישית – הדיוק הרב שמעניק חיתוך מתכת בלייזר מאפשר לעצב מוצרים רבים ומגוונים, ביניהם: מדפים, ארונות, משטחי עבודה,שולחנות ועוד, בצורה דקורטיבית ומרשימה מאוד בהתאם לדרישות הלקוח. הטכנולוגיה פותחת עולם שלם עבור עיצוב כלי הנירוסטה והמתכת לבית ולעסק. 

 הכללים לבחירת המפעל הטוב ביותר לחיתוך מתכות בלייזר 

 

1. שימוש בטכנולוגיות הלייזר המתקדמות ביותר – חשוב לשים לב שהעסק ממנו אתם מזמינים את מוצרי המתכת והנירוסטה, עושה שימוש בפרקטיקות ובטכנולוגיות המתקדמת ביותר, ביניהן חיתוך לייזר באמצעות מכונת פייבר ושהוא מעמיד לרשותכם מגוון רב של עיצובים ומוצרים, שיתנו מענה לכל הצרכים והמטרות שלכם.

2. ניסיון, הבנה וידע  – בחנו שהעסק או חברה מהם אתם מזמינים את המוצרים והשירותים, בעלי ניסיון מספק בתעשיית המתכת ובשימוש בטכנולוגיות לייזר בפרט. שאלו אותם על עבודות קודמות שביצעו, על מה כלל תהליך העבודה והתוצאה הסופית, וכן, שוחחו עם הלקוחות של ם ותשאלו אותם על השירות שקיבלו.

3. המחיר הוא לא חזות הכל, אלא טיב המוצר!  – גם אם קיימים מקומות מסויימים שמציעים לכם מוצרים בעלות נמוכה מאוד, חשוב מאוד לעשות שיעורי בית על העסק או החברה מהם אתם מזמינים,  ולוודא את טיב המוצרים ורמת השירות. ודאו שהמחיר הולם את התמורה.

4. זמני אספקה מהירים – יבט חשוב נוסף כאשר אתם בוחרים עסק שיספק לכם מוצרים באמצעות טכנולוגית חיתוך מתכת בלייזר נוגע לזמני האספקה. לא מעט מאיתנו נתקלו במקרה בו אספקת מוצר מתארכת ומתעכבת באופן רב ובלתי צפוי, במה שיכול לגרום ליחידים, עסקים וחברות נזק כספי ועוגמת נפשי. חשוב לשאול אותו מהו זמן האספקה הממוצע, והאם העסק יכול להתחייב על זמן מסוים. 

 

אסקור מספקת לעסקים חברות וארגונים, מוצרי מתכת ונירוסטה ברמת הגימור הגבוהה ביותר

 

היום קיימים לא מעט עסקים וחברות, המעניקים ללקוחותיהם מוצרי מתכת ונירוסטה המעוצבים באמצעות טכנולוגית חיתוך מתכת בלייזר. אחת החברות המובילות בתחום היא אס-קור. בשנתיים האחרונות, הכנסו למפעלנו בנס ציונה את חוד החנית של המכשור והציוד הטכנלוגי בעולם בתחום המתכת והנירוסטה. הטכנולוגיות החדישות כוללות: מכונות כיפוף מתכת C.N.C מבוססות מחשוב מתקדם, מכונות חיתוך לייזר מהמובילות בעולם, ובימים אלה אנחנו מוספים מכונות נוספות, שיאפשרו לנו להמשיך להוביל את תעשיית המתכת והנירוסטה בישראל.

כבר היום אנחנו מספקים ללקוחותינו הרבים, ביניהם, בתי החולים שיבא, איכילוב וסורוקה, לצד משרד הביטחון, מסעדות, בתי מלון, ועסקים רבים אחרים, מוצרי מתכת ונירוסטה מתקדמים ביותר, באמצעות טכנולוגיות חיתוך מתכת בלייזר הטובות והמדויקות ביותר.

מעל ל-65 שנים שאנחנו באסקור, מתחייבים לספק שירות, מקצועי, אמין ומהיר, והכל בהתאמה אישית מקסימלית ללקוח, אתם מוזמנים להתרשם מהמוצרים שיש לנו באתר, עם רמות הגימור והביצוע הגבוהות ביותר.

חייגו עכשיו
Send this to a friend