התקשרו עכשיו: 050-825-7602
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מטבחי נירוסטה: איך לבחור את המטבח המתאים ביותר עבורכם?

מטבחי נירוסטה

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מגלים את המטבח ואת הקסם שיש לו להציע. אין ספק שאנו עדים לתקופה בה המטבח הישראלי, זוכה לשדרוג ולעלייה משמעותית במעמדו. הרשתות החברתיות לצד הרצון לחזור אל השורשים והבית, מושכים רבים אל עבר היצירתיות והאפשרות להביע את עצמם באמצעות המטבח, ע"י הכנת תבשילים, מאפים וקינוחים מקוריים ומגוונים.

לא בכדי הביקוש למטבחי נירוסטה בעיצוב אישי וברמה הגבוהה ביותר, נמצא בעלייה מתמדת, וכך גם למוצרי הנירוסטה שמרכיבים אותו.

 המטבח הוא חדר היצירה עבור רבים, שמאפשר להם לשתף אחרים במאכלים שונים שהכינו, להחליף מתכונים, טיפים ועצות וליהנות ממגוון בלתי נגמר של אפשרויות.

החשיבות של המטבח כמקום שמאחד את החברים והמשפחה יחד רק עולה. כשיותר ויותר אנשים נהיים מיומנים בהכנת מגוון רחב של תבשילים ומאפים, הדרישות שלהם גם עולות בהתאם: משטחי עבודה מרווחים ונוחים, מגרות ושטחי אחסון פרקטיים ונגישים, הן רק חלק מהדרישות של הקהל הרחב שמשדרג למטבחי נירוסטה ומטבחים רבים אחרים.

שדרוג ובניית מטבח חדש בבית: איך לעשות את זה נכון?

 

כשהדרישות עולות כך גם החשיבות של מציאת בעלי מקצוע מיומנים, אמינים ומנוסים שיוכלו להתאים עבורכם באופן מדויק את המטבח לדרישות הספציפיות שלכם. לצורך כך גיבשנו עבורכם מספר טיפים ועצות עבור שדרוג או בניית מטבח חדש:

  1. אל תחסכו על חומרים ובעלי מקצוע – אחד הכללים החשובים שלמדנו במהלך הדרך הוא שעל בעלי מקצוע וחומרים למטבחי הנירוסטה שלכם, אסור לחסוך. כי מה שעולה עכשיו בזול יותר מאוחר יעלה ביוקר. לכן, נמליץ לבחור את החומרים בעלי המקצוע הטובים ביותר, אלו שיגישו לכם את ההצעה שתתחשב בכל הצרכים והמטרות שלכם. מומלץ לבקש מהם הדמייה כיצד המטבח הולך להיראות, וכן, ודאו שהיא כוללת את כל הדרישות והצרכים שלכם.
  2. תכנון מראש ומחשבה שצופה אל העתיד -חשוב מאוד לוודא שבמטבח יהיה מקום לכל מוצרי החשמל, התנור, הכיריים המיקרוגל, מעבדי מזון, מיקסרים ושטחי החיתוך והכנת האוכל. חשוב לשים לב שהארונות שאתם מזמינים לא מתנגשים או נפתחים אחד על השני. בנוסף, וודאו שהארונות קרובים למשטחי העבודה, כדי שתוכלו להוציא מהם את כל הכלים שאתם צריכים. לצורך כך, נמליץ להתייעץ עם מומחים שיש להם את העין ואת זווית הראייה הרחבה ביותר, שתאפשר לכם לתכנן בצורה הטובה ביותר במטבח. שכן, לאחר מכן צפיפות או חוסר מקום, תיצור בעיה ושביעות הרצון שלכם מהמטבח, שהשקעתם בו כל כך הרבה תרד.
  3. בחרו צבעים למוצרים ולמטבח שיתאימו אחד לשני ולאזורים שלידו – בחירת הצבעים צריכה להתאים לאופי האישי שלכם ולאופי השימוש בו. נסו לבחור צבעים שיהיו לכם נעימים לעין, שאתם מזדהים איתם. כל צבע מסמל משהו אחר עבור כל אדם, רגשות, זכרונות, תחושות, משדר אנרגיות, שימו לכך לב והתאימו את הצבעים לפי כך . נסו להימנע מלבחור צבעים רק כי הם טרנדיים או פופולרים, כי צבע שרוולנטי להיום אלא לא להיות רלוונטי למחר, לכן תכננו את הצבעים עם מחשבה קדימה.
  4. תכנון נכון של התאורה – אספקט מהותי נוסף במטבחי הנירוסטה ובמטבחים באופן כללי, הוא שילוב גופי התאורה יחד עם התאורה של שאר הבית ושל זו המגיעה מבחוץ. חשוב מאוד לוודא שהתאורה תאיר את משטחי העבודה, באופן שיאפשר לכם לעבוד בצורה האופטימלית ביותר, תוך התחשבות במיקום שלכם במטבח בכל העת. לצורך כך מומלץ להרכיב מספר גופי תאורה, שיעניקו לכם תאורה, בכל מצב, מעל לנקודות מרכזיות בהן תעבדו במטבח. שימו לב גם להתאים את הצבע והעיצוב של גוף התאורה ל-קו העיצוב של המטבח, כדי שתהיה הרמוניה והתאמה בין המטבח לגופי התאורה

אסקור מייצרת ומספקת ליחידים, ארגונים וחברות מטבחי ומוצרי נירוסטה ומתכת מהמתקדמים ומהמובילים בשוק

אחד המטבחים הפופולרים ביותר בישראל הם מטבחי הנירוסטה, שמספקים למבשלים ולאופים חוויה שכוללת עיצוב מטאלי יוקרתי ואלגנטי לצד ניקיון קל ועמידות בפני טמפרטורות גבוהות ,חיידקים וזיהומים. אסקור היא אחת החברות הוותיקות והמובילות בישראל המספקות מטבחי ומוצרי נירוסטה ומתכת, הכוללים שילוב של סטריליות, חוזק ואסתטיות. 

כבר מעל ל-65 שנים שאסקור מספקת ליחידים ומשפחות רבות לצד הארגונים, החברות והעסקים הגדולים בישראל, ביניהם: בתי החולים תל השומר ואיכילוב, חברת בזק וחברת החשמל את השירות המקצועי, המתקדם והמהיר ביותר.

אליעזר דוד, מנכ"ל ובעלים של אסקור

אליעזר דוד, מנכ"ל ובעלים של אסקור

חייגו עכשיו
Send this to a friend