התקשרו עכשיו: 050-825-7602
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ציוד לבתי מלון: כך הנירוסטה הפכה לאחד החומרים המבוקשים ביותר בענף התיירות

ציוד לבתי מלון: איך הנירוסטה הפכה לאחד החומרים המבוקשים ביותר בענף הנופש והארחה?

אחרי כמעט שנתיים של סגרים והגבלות בקיץ הנוכחי אנחנו עדים לחזרה לאחוזי התפוסה ורמות הביקוש לחדרי הארחה ומלונות, ביעדי תיירות רבים בישראל. לפי התאחדות המלונות בישראל, בחודשים ינואר-יוני, תפוסת חדרי המלון במקומות רבים נמצאת ברמות גבוהות מלפני תקופת הקורונה. תל אביב עם 76% תפוסה לעומת 54% ב-2019, אילת עם 69% תפוסה לעומת 65%, כשהתפוסה הארצית עומדת על 68% לעומת 54% טרום הקורונה.

לצד העלייה בביקוש לחדרי מלון בישראל, קיימת גם תחרות הולכת וגוברת בין המלונות וחדרי הארחה והלינה השונים, שמחייבת אותם להיות עם היד על הדופק כל העת, ולבחור בציוד ובחומרים הטובים ביותר

אחד החומרים הפופולריים בקרב בתי מלון והארחה עבור חדרי האירוח, המטבחים, הלובי וחדרים נוספים במלון הוא הנירוסטה, זאת בזכות שלל יתרונות כמו חוזק, אסתטיות, עמידות לחיידקים, זיהומים וטמפרטורות גבוהות וניקוי בקלות. כשלכל אלה, יש להוסיף את הגמישות שמאפיינת אותה שמאפשרת לייצר ממנה ציוד לבתי מלון מגוון מאוד. ניתן למצוא במטבחים של מלונות רבים מוצרים רבים העשויים מפלדת האל חלד, ביניהם:

מערכות גז וארונות חימום – המראה המבריק והנוצץ, האפשרות לעמוד בחום גבוהה מאוד והעמידות הגבוהה לחלודה, מביאה בתי מלון רבים לבחור בנירוסטה למערכות הגז וארונות החימום שבהם.

מוצרי חשמל, ביניהם: מקררים, תנורים, צ'יפסר ועוד.

משטחי עבודה – מטבחים בבתי המלון צריכים לספק כמות גדולות מאוד של מזון לאורחיהם, תוך זמן קצר ולחץ רב. חשוב מאוד לבחור במשטחי עבודה גדולים ורחבים, אך מצד שני שלא יתפסו מקום רב ולא יגבילו את ההתניידות במטבח. לצד זאת, ישנן מספר תכונות נוספות במשטחי עבודה, ביניהן: ניקוי בקלות ועמידות גבוהה לוירוסים, חיידקים וטמפרטורות גבוהות. על כל אלה עונה הנירוסטה שמאפשרת לעובדי המטבח, לעמוד בעומס ובלחץ בהצלחה רבה.

כיורים ותעלות ניקוז – אחת התכונות המאפיינות ביותר את הנירוסטה היא עמידותה הגבוהה בפני היווצרות חלודה. מאפיין זה חשוב מאוד כאשר בוחרים כיורים ותעלות ניקוז, שצריכים לנקז כמויות גבוהות מאוד של מים, בייחוד בבתי המלון והארחה. 

מנדפים – כחלק מהתהליכי הבישול, טיגון, אפייה וניקוי במטבח, עובדי המטבח עלולים להיחשף לחומרים מזהמים שונים ועשן הנישאים באוויר. לכן, ע"פ חוק יש להתקין מנדפים, שיסננו חומרים אלה החוצה ממנו. בבחירת המנדפים יש לשים לב שיהיו קלים לניקוי, כדי לשמור על תפוקתם הגבוהה ושיהיו עמידים בחלודה, חיידקים וטמפרטורות גבוהות.

שטחי אחסון וארונות

עגלות נירוסטה וגסטרונומים

ועוד.

אסקור מספקת לכם את ציוד בתי מלון מנירוסטה הטוב והמתקדם בישראל

המטבחים של בתי המלון עומדים בעומס ובלחץ לא פשוטים. לכן, הם חייבים ציוד לבתי מלון ברמה הגבוהה ביותר, שימנע מהם תקלות מיותרות, יאפשר להם לנקות בקלות, יצמצם את החשש לזיהומים ויתן להם את האפשרות לתפעל את המטבח בקלות. כדי לעמוד בצרכים אלה, חברות רבות בישראל מספקות היום ציוד למלונות מנירוסטה שכוללת את כל המאפיינים האלה ועוד. אחת החברות המספקת מוצרים וציוד מנירוסטה לבתי מלון, בתי חולים, מרפאות, למשרד הביטחון לחברות וארגונים רבים, היא אסקור. החברה שחרטה על דגלה להעניק את השירות היעיל, המקצועי והאישי ביותר ללקוחותיה, הצליחה להתברג בראש יצרניות וספקיות ציוד נירוסטה ממתכת בישראל, בין היתר בזכות ניסיון של מעל 65 שנים וטכנולוגיה מתקדמת.

 

חייגו עכשיו
Send this to a friend