התקשרו עכשיו: 050-825-7602
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תכנון מוצרי נירוסטה: איזה פתרונות אפשר להציע לתעשייה?

לפני כל הזמנה של מוצר מנירוסטה, נדרשת התאמה ברמה גבוהה ותכנון ייעודי לצרכים של המזמין. לצורך כך באסקור ישנה מחלקת תכנון והנדסה שיושבת ביחד עם הלקוחות, מודדת ובודקת במדויק את הצרכים לפני הייצור בפועל.

היכולות שלנו באסקור הן ייצור מגוון רחב של פתרונות פרטניים ע"פ סקיצה, שרטוט וביכולתנו ממש לתכנן אתכם מוצרים ממש מההתחלה ולחשוב אתכם על הפתרונות המתאימים לצרכים שלכם. יתרון נוסף הוא שאסקור היא חברת בת של חברה קבלנית המומחית בעבודות שיפוץ ובנייה.

איזה אלמנטים מיוחדים נוכל לייצר עבורכם לצרכים אישיים?

מעברים

מעברים יצוקים הבנויים מנירוסטה משמשים במבנים שונים, החל מתעשייה ועד לבתים פרטיים הנבנים על ידי אדריכלים ומעצבים מומחים.

משפכים

במפעלים ישנם דרישה למשפכים העמידים בפני טמפרטורות גבוהות ושאינם מחלידים. ניתן לייצר את המשפכים הללו בהתאמה אישית ולפי צרכים מדויקים.

מיכלים

מיכלים מנירוסטה נמצאים בשימוש למשל במעבדות ובתחומים אחרים למשל בתעשייה. התאמת המיכלים לצרכים של המזמין מתבצעת במפעלנו.

מחלפי חום

מחלפי חום מטרתם להעביר נוזלים בטמפרטורות גבוהות, בדרך כלל בתהליכי ייצור או תעשייה. הם דורשים תכנון הנדסי, ניסוי ובדיקה, טרם ייצור ומשתמשים בתעשיות רבות ומגוונות.

ייצור מחלף חום דורש הבנה בהנדסה, פיזיקה, כימיה וחומרים. בתהליך הייצור נלקחים בחשבון משתנים רבים ומגוונים, לצד הבטחה שהחומרים יעמדו היטב בפני לחצים וחומרים. כחלק מהתכנון, ההבנה והניסוי, נדרשת התאמה מושלמת לקשת רחבה של יישומים, מגזרים ותעשיות, בצד דרישות מיוחדות ליישומים ספציפיים באותם תחומים. מחליפי החום שאנו מתכננים ומייצרים מספקים כיסוי מאוד נרחב לשימוש רבים ושונים.

ראקטורים

ראקטור הוא כלי שבו מתבצעת תגובה כימית. כל ראקטור מתאים לסוג שימושים מסוים וחומרים מסוימים. ראקטורים וחלקים שונים נמצאים בשימוש בבוכנות ובכלים תעשייתיים שונים. הקושי הוא בעת שבר או הרס של ראקטור והמפעל נדרש למצוא פתרונות ייעודיים ומתאימים להחלפת החלק. ניתן לפנות אלינו באסקור כדי להתייעץ ולמצוא פתרון לחלקים נשחקו או נשברו.

מעקות מנירוסטה

אנחנו מייצרים מעקות מנירוסטה עבור מגוון רחב של צרכים, בעיקר למבני תעשייה או לבתים פרטיים מעוצבים.

באיזה ציוד אנחנו משתמשים כדי לספק לכם מוצרי בהתאמה אישית?

מכונות לחיתוך נירוסטה

יכולות חיתוך הנירוסטה מבוקשות בייצור של מגוון רחב של מוצרים, החל מ-עגלות, מכסי נירוסטה, מדרגות ועוד.

ליטוש

ליטוש נירוסטה משמש לצרכי תעשייה, כלים מיוחדים בתעשיית המזון והמטבח.

השחזה

השחזה מתבצעת בעיקר בפינות ובחלקי מתכת הדורשים התאמה מדויקת מאוד לצרכי הלקוח ולפי מידות מדויקות. במפעלי אסקור נמצאות המכונות המדויקות ביותר.

כיפוף

יכולות של כיפוף נירוסטה, מאפשרות לייצר באמצעות מכשור איכותי, מגוון רחב מאוד של מוצרים. כיפוף מאפשר להתאים מוצרים למגוון רחב מאוד של צרכים משתנים.

רתכות

עבודות רתכות במפעלנו מתבצעות על ידי רתכי ארגון מנוסים ומוסמכים. העבודות מתבצעות עם תכנון מדויק של מחלקת ההנדסה במפעל. התהליך מתחיל בשיחה אישית עם הלקוחות, הבנת הצרכים והמידות. לאחר מכן מתחילות עבודות הרתכות.

מעגלות

מעגלות נוגעת לכל תהליך הפיכת מוצרים לעגולים. כלומר עיגול של מוצרים ויצירת פינות מעגליות במידת הצורך ולשימושים משתנים.

חייגו עכשיו
Send this to a friend