התקשרו עכשיו: 050-825-7602
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

5 כללים לבחירת מפעל נירוסטה הטוב ביותר עבורכם

דף הבית » 5 כללים לבחירת מפעל נירוסטה הטוב ביותר עבורכם

תוכן עניינים

הביקוש לעבודות נירוסטה נמצא בשנים האחרונות בעלייה משמעותית. יותר ויותר עסקים, חברות, ארגונים וגם יחידים, מבינים את היתרונות המשמעותיים של פלדת האל חלד, שהצליחה לקנות לעצמה שם של כבוד בענפים רבים בתעשייה. אם זה בענף הרפואה, שם אפשר לראות מוצרים רבים מנירוסטה, ביניהם: עמודי אינפוזיה, עגלות, פרגודים, מיטות טיפולים ועוד, ובין אם זה בענף הרכב, תעשיית החלל, ענף המזון ועוד.

הביקוש הגובר מביא גם עסקים, חברות וארגונים רבים להתלבט בקשר לשאלה, איך לבחור את מפעל הנירוסטה הטוב ביותר עבורנו. כלומר באילו פרמטרים עלינו להתחשב, מה אנו צריכים לבחון באותו מפעל נירוסטה. כדי לסייע לכם במענה לשאלות אלו, הכנו מאמר מיוחד שינסה להציג לכם את ההיבטיים החשובים ביותר במסגרת החלטה זו.

 נתחיל עם הגדרה קצרה לנירוסטה

הנירוסטה או פלדת האל חלד, היא סגסוגת העשויה מלפחות 10.5% כרום, יחד עם ניקל, ברזל, מוליבדן, ולעיתים גם טיטניום, חנקן ונחושת. השילוב של המתכות הללו מעניק לנירוסטה מספר תכונות מעולות שהפכו אותה לכל כך פופולרית, החל מעמידות גבוהה לחלודה וקוריזה, עמידות לטמפרטורות קיצוניות, ניקיון קל ופשוט וכמובן אתסטיקה גבוהה.

מה ההבדל בין איש נירוסטה למפעל נירוסטה?

איש נירוסטה הוא בדרך כלל מתקין הנירוסטה ויועץ הנירוסטה שמגיע אל בית העסק. מפעל נירוסטה עובד עם מספר אנשי נירוסטה שלוקחים לעתים מידות בבית העסק, המפעל או בכל מקום אחר. הוא מייעץ ומסייע למפעל הנירוסטה לבצע את עבודת הייצור בצורה מדויקת.

איך לבחור מפעל נירוסטה לייצור מוצרים לעסק?
איך לבחור מפעל נירוסטה לייצור מוצרים לעסק?
 
 

וותק, טכנולוגיה, הצוות המקצועי – הפרמטרים המרכזיים לבחירת מפעל נירוסטה הטוב עבורכם

בצעו בחינה מקדימה של הצרכים והמטרות שלכם 

אחד הדברים הראשונים שעליכם לבדוק בטרם אתם ניגשים לבחור מפעל הנירוסטה, הוא מהן המטרות שעבורן אתם זקוקים למוצרי הנירוסטה. מהם השימושים הצפויים בהם, באיזו סביבת עבודה אתם תעשו בהם שימוש, באיזו תדירות, עבור אילו אוכלוסיות ועוד. אם למשל אתם יודעים שאתם נמצאים בסביבה הקרובה לים, ייתכן ויהיה עליכם להעדיף מוצרים העשויים מנירוסטה 316, העמידים למי מלח בצורה טובה יותר. אם אתם זקוקים לעגלות רפואיות לתרופות למשל, חשוב מאוד שלמפעל יהיה את הידע והניסיון לבצע את ההתאמות הנדרשות למטופלים השונים בבתי החולים.

הבנת והגדרת הצרכים שלכם חשובה מאוד. פעם אחת, כי ככל שתגדירו במדויק את המטרות שלכם למפעל, ככה יהיה לו הרבה יותר קל לייצר להם בדיוק את המוצר שעונה על דרישותיכם. פעם נוספת, כי כשהדברים וההתאמות מוסדרות מראש אתם נמנעים מאי הבנות, טרטור, וויכוחים מיותרים, וגם אתם יודעים אם המפעל בעל היכולות להתאים לכם את המוצרים לפי בקשתכם.

מומחיות וידע

הדבר הבא, אותו עליכם לבדוק היא מה רמת המומחיות, הידע והניסיון שיש בידי אותו מפעל נירוסטה ועובדיו. בחנו את האתר של החברה, תעשו חיפוש בגוגל וברשתות על הבעלים ועובדים בכירים, תראו האם יש עליהם המלצות חיוביות. נסו לשאול מכרים או קולגות האם יצא להם לעבוד עם אותו מפעל, וכמובן ככל והפרויקט הוא יותר גדול ומשמעותי, ככה גם מומלץ להגיע פיזית למקום, ככל וזה אפשרי, ולהתרשם בעצמכם מצוות העובדים.

במקביל תשאלו את בעל המפעל, לגבי הניסיון שלו ושל עובדיו, וודאו איתו שהוא מחזיק צוות שכולל מהנדסים, רתכים, עובדי ייצור, מיומנים ומקצועיים.

עמידה בתקנים המחמירים ביותר

לצד המומחיות והניסיון, בחנו גם האם המפעל עובד בתקנים המחמירים ביותר כמו למשל תקן ISO 9001, וכן שהוא מבצע עבודה עם תוכנות שרטוט ותכנון כמו סוליד וורקס, המסייעת לתכנון מדויק יותר של עבודות החיתוך והנירוסטה עבור העסק.

מפעל נירוסטה עובד בתקן ISO 9001 שמבטיח איכות

שימוש בטכנולוגיות מתקדמות

בנוסף, חשוב מאוד לוודא שהמפעל פועל לפי שיטות הייצור, תכנון, חיתוך ועיבוד מתכות ונירוסטה המתקדמות ביותר היום, המתאפשר בזכות מכונות ה-CNC החדשניות. מכונות חיתוך, השחזה וכיפוף מתקדמות ביותר, המציגות תוצאות הרבה יותר מדוייקות, מקצועיות ומהירות. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת לייצר לכם מוצרים ביעילות ובאיכות גבוהה יותר, ויהיה נכון לוודא עם בעל המפעל שהוא בידיו את אותן מכונות ייחודיות.

זמינות וזמני אספקה מהירים

אספקט נוסף שיש לוודא, הוא מהם זמני האספקה שהמפעל יכול לעמוד בהם. עבור לא מעטים מהעסקים והחברות, אלמנט הזמן הוא קריטי במיוחד. אם למשל אתם רוצים לפתוח עסק מזון בקרוב, וקריטי לכם לקבל תוך מקסימום שבועיים את משטחי הנירוסטה שהזמנתם למטבח, כל עיכוב מעבר לזה עלול לעלות לכם ביוקר. לכם חשוב לוודא כמה פעמים עם מפעל הנירוסטה, לגבי את זמינות האספקה.

זקוקים למפעל נירוסטה? אסקור מציגה לכם את חוד החנית של עבודות הנירוסטה בישראל

אצלנו באסקור בנס ציונה יש שורה של מומחי נירוסטה, שאחרי 66 שנות פעילות ראו כבר הכל. פתרנו סוגיות שונות למשרד הביטחון, רשויות ממשלתיות, בתי חולי וגופים רבים ונוספים שהיו זקוקים למגוון רחב של עבודות שונות. לעתים אלה היו עבודות מורכבות ובהיקפים גדולים. כמו למשל בנייה ויצירה של מכולות למחסנים, מגורים וצרכים נוספים. באסקור אנחנו מצליחים למצוא פתרון ומענה לכל צורך שעולה אצל הלקוחות.

אליעזר דוד, מנכ"ל ובעלים של אסקור

אליעזר דוד, מנכ"ל ובעלים של אסקור

מעוניינים במוצרי נירוסטה, חשמל וגז מקצועיים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות עם הצעה משתלמת

חייגו עכשיו
Send this to a friend