התקשרו עכשיו: 050-825-7602
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עגלות רפואיות ועמודי אינפוזיה: אילו מוצרי נירוסטה קיימים היום לשימושים רפואיים?

עגלות רפואיות ועמודי אינפוזיה: אילו מוצרי נירוסטה קיימים היום לשימושים רפואיים?

תוכן עניינים

אליעזר דוד, מנכ"ל ובעלים של אסקור

בשנתיים האחרונות, הביקוש למוצרי נירוסטה רפואיים בתוצרת ישראלית מקומית נמצא בעלייה מתמדת. אם זה בעקבות נגיף הקורונה שיצר מחסור עולמי במוצרים רפואיים, ביניהם: עגלות רפואיות לתרופות למשל או בעמודי אינפוזיה, ואם זה בגלל מחירי היבוא שמרקיעים שחקים היום ומייקרים משמעותית ייבוא מוצרים אלו.

למרות כל האתגרים הרבים שהביאה עמה הקורונה, היא גם אפשרה לחזק את התעשייה המקומית ולגלות שיש לנו במדינה בעלי מקצוע מעולים, שלא נופלים ממקבליהם בארצות אחרות.

אילו שימושים קיימים לעגלות רפואיות?

עגלות רפואיות הן מוצר בסיסי מאוד עבור בתי חולים ומרכזים רפואיים רבים בישראל, כשהן משמשות כבסיס לשינוע תרופות, מזון, אחסון והנגשת חפצים ומזון למטופלים ועוד. כשהחומר הפופולרי ביותר ממנו עשויים אותם מכשירים וכלים הוא הנירוסטה, בזכות התכונות שלה להקטין משמעותית את הסיכון לחלודה ומחלות. תכונה קריטית כאשר זה נוגע לבתי חולים ומרפאות.

אילו סוגי עגלות רפואיות ניתן להשיג אצלנו באסקור?

הנירוסטה היא חומר חזק וגמיש מאוד, כשניתן בקלות יחסית לכופף, לרתך ולחתוך, בתכונה שמאפשרת לייצר מוצרים וכלים שונים ומגוונים לצרכים רבים בעולם הרפואה ובתחומים רבים אחרים.

חשוב להזכיר כי העגלות מתוצרת אסקור הן עגלות רב תכליתיות ויכולות לשמש במגוון רחב של שימושים כמו: עגלה לרפואת חירום, עגלות הרדמה בחדר ניתוח, עגלות טיפולים במרפאות, עגלות ABS רב תכליתיות, עגלות אינפוזיה, עגלות למתן תרופות. העגלות ניתנות לשינויים ומאפשרות הוספה של מגוון אביזרים, קלות במשקל מאחר ובנויות מנירוסטה ונוחות לניוד ושינוע של מוצרי רפואה.

באסקור אנחנו מייצרים עגלות רפואיות לצרכים ומסוגים שונים: עגלת נוזלים ותמיסות, עגלות לגלילי חמצן, עגלות חירום, לפי דרישה אנחנו יכולים לייצר גם עגלות עם כיור וחיישנים, עגלת ייבוש כלים, עגלה ניידת עם מגש מאיו.

מהם מוצרי הנירוסטה עבור עולם הרפואה שמייצרת אסקור?

עגלות נירוסטה רב שימושיות – אחד ממוצרי הנירוסטה המבוקשים ביותר בבתי החולים והמרפאות, היא עגלת הנירוסטה. בזכות היכולת שלה לשנע בקלות מזון, תרופות וחפצים ומוצרים רבים אחרים המשמשים את המטופלים והצוות הרפואי היא זוכה לפופולריות רבה. העגלות הפכו בשנים האחרות למשוכללות אפילו יותר, כשהן מכילות יותר מדפים, ידיות דחיפה, מעצורים לגלגלים ועוד.

עמודי אינפוזיה המשמשים לעירוי או הזנה של  של נוזלים, תרופות, מזון רפואי או מנות דם. יכול לשאת גם משקל של 5 ק"ג עבור חולים שזקוקים למספר רב של טיפולים, העמוד בעל מספר גלגלים להתניידות בקלות ויציבות מירבית.

עגלות ניקיון –  המספקות מקומות אחסון כלים, נוחים ונגישים של חומרי ניקוי, דלי שטיפה, כולל מקום המיועד לכל אחד מהכלים והמוצרים הנדרשים לתהליך, לרבות מטאטא, מגב, סחבות ומטליות, לרבות תאי אחסון קטנים לכל חומר ניקוי. העגלה זו ועוד עגלות רפואיות רבות, הן מוצר פרקטי ומבוקש מאוד בבתי חולים ומרכזים רפואיים, אבל לא רק, כי גם מוסדות ציבוריים כמו בתי ספר ובתי אבות יכולים ליהנות מאוד מהנוחות שהן מציעות.

אחות אילמת – -שולחן פרקטי שמאפשר להנגיש לאדם אשר שוכב במיטה אוכל, חפצים, ספרי קריאה, משחקים ועוד. לרוב השולחן יהיה בעל מוט טלסקופי לצורך כיוונו למידות המתאימות למטופל.

מתקני נייר שונים, בין היתר, למיטות הטיפולים השונות.

פרגוד – שמאפשר חציצה ואינטימיות בין מטופלים.

ועוד.

אנחנו באסקור מספקים עגלות רפואיות וציוד רפואי מקצועי ובאספקה מהירה

בשנים האחרונות, עולם הרפואה מאמץ לחיקו יותר ויותר את מוצרי הנירוסטה השונים. מלבד יכולתם למנוע חלודה, לעכב הצטברות וירוסים, חיידקים וזיהומים, הנירוסטה היא גם אתסטית וקלה לניקוי ואינה מכילה חומרים רעילים כלשהם. אחת החברות המובילות בתחום הנירוסטה והמתכות בישראל, היא אסקור- אנחנו מייצרים כיום עבור בתי החולים והמרכזים הרפואיים המובילים בישראל, ביניהם: בתי החולים שיבא, איכילוב, סורוקה, וולפסון, בלינסון, שירותי בריאות כללית ועוד, את מוצרי הנירוסטה מהטובים ביותר, ביניהם: עגלות לאחסון מזון ותרופות, עמודי אינפוזיה, שולחנות, מתקני נייר ועוד. 

אנחנו באסקור מספקים לבתי וקופות החולים, מרכזים רפואיים, בתי אבות ועוד, מוצרי נירוסטה ומתכת מקצועיים, פרקטיים והמתקדמים ביותר, ביניהם עגלות רפואית ועמודי אינפוזיה. לפרטים נוספים נשמח שתיצרו עמנו קשר ונסביר גם לכם איך תוכלו ליהנות מהציוד הרפואי המתקדם שלנו.

 

חייגו עכשיו
Send this to a friend