התקשרו עכשיו: 050-825-7602
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוי קיר נירוסטה: פתרון מצוין למטבחים גדולים

בתמונה מטבח שנעשה בו שימוש של חיפוי קיר נירוסטה

חיפוי קיר נירוסטה הפך לאחד החיפויים המבוקשים ביותר במטבחים של בתי מלון, מסעדות גדולות וחברות קייטרינג. הדגש כיום הוא על פונקציונליות של המטבח, ושמירה על רמה גבוהה מאוד של ניקיון ותברואה.

חיפוי קיר מפורצלן או קיר שאינו מחופה, עלול להתלכלך ולהפוך קשה מאוד לניקוי. לאחר זמנים ארוכים של עבודה, התוצאה היא קירות שחורים ומלאים בכתמי שמן שקשה מאוד להוריד. הדבר בולט במיוחד כשנכנסים למטבח והתמונה הכוללת שמצטיירת במצב כזה היא מטבח מלוכלך, גם אם עמלתם רבות על הניקיון שלו.

הפתרון הנפוץ כדי לשמור על מטבח נקי וקל לניקוי, הוא להשתמש ביותר ויותר נירוסטה, גם כחיפוי לקירות וגם כמנדפים של ריחות מהמטבח.

בניגוד לסוגי חיפוי אחרים, את הנירוסטה ניתן לנקות בכל אחד מחומרי הניקוי שתרכשו ואין חשש כמעט כי חומרי ניקוי יגרמו לה נזק ויפגעו במראה שלה.

תוכן עניינים

כיצד זה עובד?

חיפוי קיר נירוסטה מוצמד אל הקיר בהתקנה מיוחד לאורך כל הקיר. אחד היתרונות הגדולים שלו היא קלות המחזור מחדש, במידה ותבחרו לרכוש או להתקין מטבח חדש. ככה שבחירה בחיפוי זה היא גם אקולוגית ומטיבה עם הסביבה. החיפוי נשאר לאורך שנים ארוכות מאוד וכמעט שלא ניזוק.

תהליך ההזמנה 

כחלק מתהליך ההזמנה, חובה להגיע אל מקום המטבח או המפעל ולקחת מידות מדויקות. יש צורך לסמן את יציאות החשמל מהקיר כדי להבטיח ששקעים וחיבורים נוספים לקיר ישמרו ויהיו שימושיים. עוד טרם ההזמנה, צרו קשר מראש עם מפעל הנירוסטה שלכם ועדכנו אותו במספר השקעים והפתחים שצריך לתכנן.

התקנת חיפוי נירוסטה

בניגוד לחיפוי קיר אחרים, חיפוי מנירוסטה הוא קל מאוד להתקנה ואפשרי בתוך מספר שעות קצר לסיים את כל העבודה. בתום ההתקנה אין ריח או חומרים מסוכנים במטבח, כך שניתן להמשיך ולבשל בו מיד לאחר מכן.

לכמה שנים מחזיק חיפוי שעשוי נירוסטה?

לרוב, נירוסטה אינה מתבלה ואינה נהרסת. מדובר גם בחיפוי קיר כך שהוא אינו משטח שנמצא בשימוש, אלא נועד כדי לאפשר ניקוי קל של הקיר. במידה והמטבח מתוחזק כמו שצריך, חיפוי קיר כזה יכול להחזיק עשרות שנים ולאורך כל חיי המטבח. זהו יתרון גדול גם שצבע החיפוי נשאר אותו דבר ולא דוהה או משתנה.

חייגו עכשיו
Send this to a friend