התקשרו עכשיו: 050-825-7602
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ריהוט מעבדות: איזה מכשור אתם צריכים?

ריהוט למעבדות. באסקור דואגים למגוון סוגי ריהוט למעבדות החל משולחנות נירוסטה

בעשור האחרון אנחנו עדים להתפתחות טכנולוגית וצמיחה כלכלית מואצת, לצד הקורונה, שהביאו לפריחת ענף הרפואה והטכנולוגיה. כתוצאה מכך, אנו רואים ביקוש הולך וגדל לציוד מעבדות חדשני, מקצועי וברמה הגבוהה ביותר. אם זה על ידי בתי חולים, קופות חולים, מכוני מחקר, חברות ביוטק ועוד, שמדי שנה מקימות עשרות מעבדות חדשות הזקוקות לריהוט וציוד.

בעת תכנון מעבדה, חשוב לייצר סביבת עבודה פונקציונלית ופרודקטיבית עבור צוות המעבדה. ישנם מעבדות הפועלות מסביב לשעון ותחת לחץ ועומסים, לכן נושא תכנון מבנה המעבדה הוא חשוב מאוד. במאמר נסביר מהם הדגשים שצריך לשים אליהם לב כאשר אתם בוחרים ציוד מעבדות.

תוכן עניינים


בחירת ספק לריהוט מעבדות

כשבוחרים בספק ריהוט למעבדה, חשוב לבחור במי שיש להם ניסיון רב בתכנון של חדרי מעבדה וחדרים נקיים. במהלך העבודה הצוותים השונים, מתעסקים עם חומרים כימים רבים ומגוונים, שעלולים לגרום נזק לציוד שאינו יכול לעמוד בעוצמתם ובמרכיבים שלהם. אחד הפתרונות הטובים והפופולרים ביותר הוא שימוש בנירוסטה, שמציגה עמידות גבוהה חיידקים, וירוסים וחלודה. כמו כן, היא קלה לניקוי ותחזוקה ועמידה בטמפרטורות גבוהות, מה שהופך אותה לשימושית מאוד במגוון רחב של ריהוט מעבדה: כמו תחנות עבודה, ארונות, עגלות ועוד.

רמת הבטיחות במעבדה

מאחר ובמעבדות רבות יש שימוש בחומרים כימיים מסוכנים, או ביולוגיים, כחלק מהתכנון נדרשת חשיבה כזו שבאה להבטיח בטיחות מקסימלית. כדי להבטיח רמת בטיחות גבוהה, יש לרכוש ציוד מגן ולוודא כי עובדי המעבדה לובשים אותו.

יחד עם זאת, גם למבנה המעבדה יש השלכות על רמת הבטיחות במעבדה.

שולחנות נירוסטה למעבדות

במעבדות השימוש בדרך כלל הוא בשולחנות נירוסטה בשילוב של פלסטיק, או כל חומר אחר שאינו מחליד ועדיף עמיד לאורך שנים ארוכות.

חשיבות המנדפים במעבדות

בעת עבודה עם חומרים כימיים, נפלטים לאוויר גזים ותוצרים שונים. לכן הימצאות מנדף נירוסטה, שמטרתו לדאוג לנדף את הריחות, היא גבוהה. כל זאת כדי לאפשר לעובדי המעבדה להמשיך ולעבוד ללא הפרעת ריחות לוואי חזקים וגם להגביר את בטיחות המעבדה.

אסקור מספקת ציוד מעבדות מנירוסטה חדשני, מקצועי ועם עמידות גבוהה לחיידקים וחום 

אנחנו באסקור מספקים היום לבתי חולים, מרפאות ומרכזים רפואיים רבים מוצרי נירוסטה ברמה הגבוהה ביותר, המתאימים בדיוק לדרישות שלהם. בין אותם מוצרים ניתן למצוא ציוד מעבדות מנירוסטה, שמאפשר להם לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר, היות והוא מציג עמידות גבוהה לחיידקים, וירוסים, טמפרטורות גבוהות וכתמים, שעלולים להיגרם עקב השימוש בחומרים הכימים השונים. אסקור היא גם ספק מורשה של משרד הביטחון ועל כן מחויבת לעמוד בסטנדרטיים הגבוהים ביותר.

ריהוט מעבדות חשוב מאוד כדי להבטיח את איכות התוצרים של המעבדה ואיכות החדרים הנקיים שבתוכן, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולשמוע איך נוכל לספק למעבדה שלכם ציוד שיאפשר גם לכם להתפתח ולצמוח ולעמוד ביעדים השונים שהצבתם לעצמכם, מבלי שפגמים בציוד יפגעו בעבודתכם. נשמח לשמוע מכם.

חייגו עכשיו
Send this to a friend